22 Mei 2016

Tempahan edit/Design Blog - Ann Ism

Assalamualaikum hii..
Bismillahirahmanirahim..


"Tempahan buat blog,edit blog,Watermark,header & footer, title sidebar n post, 
                                                   cursor,MURAH JEEE.."

PAKEJ A:(RM20)
Buat,edit/design blog
include
  1. Background
  2. header
  3. footer
  4. menutab(home,dashboard,..)
  5. .Insta/fb/twitter button
  6. post n sidebar title
  7. watermark
  8. cursor
  9. chat box
  10. Owner informtion
  11. kotak komen reply button


PAKEJ B:(RM18)
Edit/Design blog
  1. Background
  2. header
  3. footer
  4. menutab(home,dashboard,..)
  5. Insta/fb/twitter button
  6. post n sidebar title
  7. watermark
  8. cursor
  9. kotak komen n reply button



PAKEJ C:(RM5)
Watermark

Contoh:
 



CARA PENEMPAHAN
- contact Ann 011-19089803 (mesej o whatsapp only)@ PM kat FB:Nurain Isham
- :Saya nak tempah edit blog
   nama:
   email:
  
CARA PEMBAYARAN
- Tunai sahaja(no topup)
- Bank in ke akaun Bank islam
  10-043-02-029536-8
  atas nama NURAIN BINTI ISHAM

- screenshot resit pembayaran dan sent kat saya

TAKE NOTED!
- Proceed untuk buat edit template blog hanya selepas pembayaran selesai.
- setelah siap saya akan tunjukkan gambar melalui ws untuk sebarang perubahan sebelum saya berikan code template tesebut.
- Saya akan berikan code html tersebut melalui email.
- selepas penghantaran code, sebarang penukaran saya akan lakukan max 1 kali sahaja. (so inform betul2 nak tukar apa)
- Masa untuk saya memberikan Template tersebut hanya pada Sabtu dan ahad sahaja, maksudnya, kalau tempah hari isnin insyaAllah akan dapat pada hari sabtu@ahad(Preview blog sebelum hari tersebut).Walaubagaimanapun, ianya bergantung kepada bilangan customer yang buat tempahan.
-
-Sila baca betul2 syarat di atas ni ye :)

Terima kasih :)
Sekian

0 ulasan :

 

©Copyright by Rennyen.Allright reserved since October 2011.Memory of Q of Pheonix